Zdravím na FB se neustále opakuje že hodinky Amazfit se odpojují nebo nechodí všechny notifikace, zkusím vám to tady v pár bodech popsat co je potřeba mít nastavené nebo povolené aby hodinky Amazfit fungovali jak mají Obrázky najdete pod textem
1. Při spuštění ZEPP se přihlásit účet můžete použít různé přihlášení fb, mi učet, google učet atd. Doporučuji MI učet
2. Spárování Amazfit hodinek, před párováním si prosím zkontrolujte, že máte zapnuté BT „Bluetooth“ na telefonu. U nových zařízení se po zapnutí hodinek objeví QR code převážně se jedná pro stažení aplikace ZEPP ale to můžete ignorovat. Vy teď v aplikaci ZEPP dáte přidat zařízení „+“ Doporučuji spárovat zařízení převážně Hodinky bez QR kodů. Pokud máte zapnuté BT tak se během chvilky najdou a spárují bez problému když dobře potvrdíte stejné věci co vám budou ukazovat hodinky a telefon. U hodinek i když to ukáže QR kod zkuste i přes to možnost Hodinky bez QR kodů „Obr1“
3. Pokud máme vše spárované tak naše zařízení se zobrazí v záložce Profil -> Moje zařízení -> název zařízení např. Amazfit GTR, Amazfit GTS atd.
4. Klikneme si teda na své „název zařízení“ a sjedeme až dolů a dáme spustit na pozadí „obr2“
5. Dáme I. Automatické spuštění: Background operation permission setting „obr3“ a najdeme aplikaci ZEPP a zasrkneme aplikaci „obr4“ díky tomu povolíme že vždycky se aplikace automaticky spustí POKUD NEMÁTE MIUI PROSTŘEDÍ - nejde to nastavit stačí kliknout vpravo nahoře označené červeně v kruhu „obr3-1“ lze vybrat konkrétní telefon nebo nástavba prostředí potom se vám zobrazí postup kde co nastavit, potom můžete pokračovat bodem 7
6. Vrátíme se zpět a dáme II. Správce baterie: Background operation permission setting „obr3“
7. Zde nastavíme Zaškrtneme Žádné omezení „obr.5“ tím docílíme že nedojde k automatickému ukončování aplikace ZEPP systémem MIUI nebo Androidem, prostě pořád poběží
8. Tak ještě vše překontrolujeme a do nastavíme ještě další věci aby nám všechny upozornění chodilo jak má co máme nastavené nebo povolené
9. Zobrazíme na telefonu běžící aplikace neboli otevřené co máme viz. „Obr6“ dáme se tam dostat buď zmačknout na pozadí plochy telefonu čtverec a zobrazí se nám tato nabídka spuštěných aplikací nebo gestem podržení prstu svajpnutí rychle nahoru
10. Zde najdeme aplikaci Zepp a podržíme na náhledu aplikace prstem a měla by se objevit nabídka viz.„obr7“
11. Potvrdíme zámek tím docílíme že se aplikace nikdy nevypne, pokud sami jí manuálně neukončíme
12. Potom ještě s nabídky vybereme ozubené kolečko je to poslední možnost tzv. nastavení.„obr7“
13. Zde překontrolujeme a povolíme následující věcí tím docílíme že by nám měla aplikace ZEPP správně číst svojí a ostatní aplikace, zároveň nás správně upozorňovat „notifkace“ na různé aplikace, které si nastavíte „obr.8“ zkontrolovat
14. Pak dejte sekce povolení a tam překontrolovat vše podle „obr9“ a „obr10“
PODLE TOHO NÁVODU BY VÁM MĚLY ŠLAPAT BEZ PROBLÉMU A BEZ SEBENČÍHO ZÁDRHELU NEBO PROBLÉMU funguje na telefonech xiaomi, podobně by měl byt postup nastaven i na ostatních značek (samsung, apple, huawei a honor atd.)
Bonus: Stává se že i když přesto má vše nastavené jak se píše a správně nastavené upozornění notifikací v aplikaci. Tak hodinky prostě nereagují doporučuji udělat následující:
1. Zkontrolovat jestli není aktualizace SW hodinek a aplikace ZEPP
2. Vypnout a zapnout hodinky
3. Vypnout a zapnout BT
4. Důležité nemít v hodinkách zapnuté nebo označený měsíček to je funkce nerušit a to vám nic na hodinky potom
nepřijde
Jedna s těchto věcí pomohla a zase vše běželo jak mělo
obr1
obr2
obr3
obr3-1
obr4
obr5
obr6
obr7
obr8
obr9
obr10
1. Při spuštění ZEPP se přihlásit účet můžete použít různé přihlášení fb, mi učet, google učet atd. Doporučuji MI učet
2. Spárování Amazfit hodinek, před párováním si prosím zkontrolujte, že máte zapnuté BT „Bluetooth“ na telefonu. U nových zařízení se po zapnutí hodinek objeví QR code převážně se jedná pro stažení aplikace ZEPP ale to můžete ignorovat. Vy teď v aplikaci ZEPP dáte přidat zařízení „+“ Doporučuji spárovat zařízení převážně Hodinky bez QR kodů. Pokud máte zapnuté BT tak se během chvilky najdou a spárují bez problému když dobře potvrdíte stejné věci co vám budou ukazovat hodinky a telefon. U hodinek i když to ukáže QR kod zkuste i přes to možnost Hodinky bez QR kodů „Obr1“
3. Pokud máme vše spárované tak naše zařízení se zobrazí v záložce Profil -> Moje zařízení -> název zařízení např. Amazfit GTR, Amazfit GTS atd.
4. Klikneme si teda na své „název zařízení“ a sjedeme až dolů a dáme spustit na pozadí „obr2“
5. Dáme I. Automatické spuštění: Background operation permission setting „obr3“ a najdeme aplikaci ZEPP a zasrkneme aplikaci „obr4“ díky tomu povolíme že vždycky se aplikace automaticky spustí POKUD NEMÁTE MIUI PROSTŘEDÍ - nejde to nastavit stačí kliknout vpravo nahoře označené červeně v kruhu „obr3-1“ lze vybrat konkrétní telefon nebo nástavba prostředí potom se vám zobrazí postup kde co nastavit, potom můžete pokračovat bodem 7
6. Vrátíme se zpět a dáme II. Správce baterie: Background operation permission setting „obr3“
7. Zde nastavíme Zaškrtneme Žádné omezení „obr.5“ tím docílíme že nedojde k automatickému ukončování aplikace ZEPP systémem MIUI nebo Androidem, prostě pořád poběží
8. Tak ještě vše překontrolujeme a do nastavíme ještě další věci aby nám všechny upozornění chodilo jak má co máme nastavené nebo povolené
9. Zobrazíme na telefonu běžící aplikace neboli otevřené co máme viz. „Obr6“ dáme se tam dostat buď zmačknout na pozadí plochy telefonu čtverec a zobrazí se nám tato nabídka spuštěných aplikací nebo gestem podržení prstu svajpnutí rychle nahoru
10. Zde najdeme aplikaci Zepp a podržíme na náhledu aplikace prstem a měla by se objevit nabídka viz.„obr7“
11. Potvrdíme zámek tím docílíme že se aplikace nikdy nevypne, pokud sami jí manuálně neukončíme
12. Potom ještě s nabídky vybereme ozubené kolečko je to poslední možnost tzv. nastavení.„obr7“
13. Zde překontrolujeme a povolíme následující věcí tím docílíme že by nám měla aplikace ZEPP správně číst svojí a ostatní aplikace, zároveň nás správně upozorňovat „notifkace“ na různé aplikace, které si nastavíte „obr.8“ zkontrolovat
14. Pak dejte sekce povolení a tam překontrolovat vše podle „obr9“ a „obr10“
PODLE TOHO NÁVODU BY VÁM MĚLY ŠLAPAT BEZ PROBLÉMU A BEZ SEBENČÍHO ZÁDRHELU NEBO PROBLÉMU funguje na telefonech xiaomi, podobně by měl byt postup nastaven i na ostatních značek (samsung, apple, huawei a honor atd.)
Bonus: Stává se že i když přesto má vše nastavené jak se píše a správně nastavené upozornění notifikací v aplikaci. Tak hodinky prostě nereagují doporučuji udělat následující:
1. Zkontrolovat jestli není aktualizace SW hodinek a aplikace ZEPP
2. Vypnout a zapnout hodinky
3. Vypnout a zapnout BT
4. Důležité nemít v hodinkách zapnuté nebo označený měsíček to je funkce nerušit a to vám nic na hodinky potom
nepřijde
Jedna s těchto věcí pomohla a zase vše běželo jak mělo
obr1
obr2
obr3
obr3-1
obr4
obr5
obr6
obr7
obr8
obr9
obr10
Panasonic GD95 -> Siemens S35i -> Nokia 3310 -> Nokia 6610 -> Nokia 3220 -> Nokia N73 -> LG P500 Optimus One -> HTC Desire 500 -> Xiaomi redmi 1S -> Xiaomi MI4 LTE -> Xiaomi MI6,8,9Tpro,10,11