[SmartWatch]
 #490483  od martinh22
 před 3 lety
Zdravím na FB se neustále opakuje že hodinky Amazfit se odpojují nebo nechodí všechny notifikace, zkusím vám to tady v pár bodech popsat co je potřeba mít nastavené nebo povolené aby hodinky Amazfit fungovali jak mají Obrázky najdete pod textem

1. Při spuštění ZEPP se přihlásit účet můžete použít různé přihlášení fb, mi učet, google učet atd. Doporučuji MI učet

2. Spárování Amazfit hodinek, před párováním si prosím zkontrolujte, že máte zapnuté BT „Bluetooth“ na telefonu. U nových zařízení se po zapnutí hodinek objeví QR code převážně se jedná pro stažení aplikace ZEPP ale to můžete ignorovat. Vy teď v aplikaci ZEPP dáte přidat zařízení „+“ Doporučuji spárovat zařízení převážně Hodinky bez QR kodů. Pokud máte zapnuté BT tak se během chvilky najdou a spárují bez problému když dobře potvrdíte stejné věci co vám budou ukazovat hodinky a telefon. U hodinek i když to ukáže QR kod zkuste i přes to možnost Hodinky bez QR kodů „Obr1“

3. Pokud máme vše spárované tak naše zařízení se zobrazí v záložce Profil -> Moje zařízení -> název zařízení např. Amazfit GTR, Amazfit GTS atd.

4. Klikneme si teda na své „název zařízení“ a sjedeme až dolů a dáme spustit na pozadí „obr2“

5. Dáme I. Automatické spuštění: Background operation permission setting „obr3“ a najdeme aplikaci ZEPP a zasrkneme aplikaci „obr4“ díky tomu povolíme že vždycky se aplikace automaticky spustí POKUD NEMÁTE MIUI PROSTŘEDÍ - nejde to nastavit stačí kliknout vpravo nahoře označené červeně v kruhu „obr3-1“ lze vybrat konkrétní telefon nebo nástavba prostředí potom se vám zobrazí postup kde co nastavit, potom můžete pokračovat bodem 7

6. Vrátíme se zpět a dáme II. Správce baterie: Background operation permission setting „obr3“

7. Zde nastavíme Zaškrtneme Žádné omezení „obr.5“ tím docílíme že nedojde k automatickému ukončování aplikace ZEPP systémem MIUI nebo Androidem, prostě pořád poběží

8. Tak ještě vše překontrolujeme a do nastavíme ještě další věci aby nám všechny upozornění chodilo jak má co máme nastavené nebo povolené

9. Zobrazíme na telefonu běžící aplikace neboli otevřené co máme viz. „Obr6“ dáme se tam dostat buď zmačknout na pozadí plochy telefonu čtverec a zobrazí se nám tato nabídka spuštěných aplikací nebo gestem podržení prstu svajpnutí rychle nahoru

10. Zde najdeme aplikaci Zepp a podržíme na náhledu aplikace prstem a měla by se objevit nabídka viz.„obr7“

11. Potvrdíme zámek tím docílíme že se aplikace nikdy nevypne, pokud sami jí manuálně neukončíme

12. Potom ještě s nabídky vybereme ozubené kolečko je to poslední možnost tzv. nastavení.„obr7“

13. Zde překontrolujeme a povolíme následující věcí tím docílíme že by nám měla aplikace ZEPP správně číst svojí a ostatní aplikace, zároveň nás správně upozorňovat „notifkace“ na různé aplikace, které si nastavíte „obr.8“ zkontrolovat

14. Pak dejte sekce povolení a tam překontrolovat vše podle „obr9“ a „obr10“

PODLE TOHO NÁVODU BY VÁM MĚLY ŠLAPAT BEZ PROBLÉMU A BEZ SEBENČÍHO ZÁDRHELU NEBO PROBLÉMU funguje na telefonech xiaomi, podobně by měl byt postup nastaven i na ostatních značek (samsung, apple, huawei a honor atd.)

Bonus: Stává se že i když přesto má vše nastavené jak se píše a správně nastavené upozornění notifikací v aplikaci. Tak hodinky prostě nereagují doporučuji udělat následující:
1. Zkontrolovat jestli není aktualizace SW hodinek a aplikace ZEPP
2. Vypnout a zapnout hodinky
3. Vypnout a zapnout BT
4. Důležité nemít v hodinkách zapnuté nebo označený měsíček to je funkce nerušit a to vám nic na hodinky potom
nepřijde


Jedna s těchto věcí pomohla a zase vše běželo jak mělo

obr1
Obrázek

obr2
Obrázek
obr3
Obrázek

obr3-1
Obrázek

obr4
Obrázek

obr5
Obrázek

obr6
Obrázek

obr7
Obrázek

obr8
Obrázek

obr9
Obrázek

obr10
Obrázek
 #515399  od jbs1
 před 2 lety
Pěkný návod - díky :relaxed:
Ale bojuji ještě s jednou věcí (mám Amazfit GTS2e) - notifikace z aplikací se mě nezobrazí na displeji hodinek (pouze pokud je rozsvícen) když je zhasnutý, jen jdou vibrace. V různých návodech jsem našel radu, že je potřeba povolit volbu "Zapnout obrazovku pro oznámení" - jenže já ji v ZEEP (tak jak je na obrázku v posledním řádku) vůbec nemám ... a jinde to najít nikde nemůžu .... :unamused:

Obrázek
 #529589  od FilipKr
 před 7 měsíci
Zdravím. Prosím vás mám problém s hodinkami Amazfit GTR2e. Mobil Xiaomi 12T. Některé notifikace mi chodí bez problémů ale najednou mi začalo blbnout upozornění z WhatsAppu. Divné je že když přijde jedná zpráva tak nic a když přijde následně druhá tak to už se oznámení objeví i na hodinkách. Mohl by jste mi nějak poradit? Zkoušel jsem hledat nějaké propojení těch aplikaci a taky jsem zkoušel odinstalovat a nainstalovat ale na nic jsem nepřišel.. u klasických SMS a hovoru nebo Messengeru mi to chodí bez problémů. Děkuji za případnou radu. Králík
 #531812  od Marci
 před 2 měsíci
Zdravím,

mám také problém s opakovaným odpojováním hodinek. Zkusila jsem jsem postup, že jsem v hodinkách dala obnovit tovární nastavení, v telefonu jsem odinstalovala Zepp aplikaci. Poté jsem chtěla vše udělat znovu, tedy jsem chtěla hodinky spárovat, znovu jsem instalovala aplikaci Zepp na telefon, ale použila jsem právě QR kód, který až teď jsem neměla použít. Aktuálně mám v telefonu aplikaci Zepp, kde jsou moje údaje, ale pořád mi píše, že připojení k Amazon GTR Mini se nezdařilo, je odpojeno. Na hodinkách mi pořád zůstal QR kód a mám zde hlášení, že si mám stáhnout aplikaci a pomocí aplikace naskenovat QR kód a dokončit párování. V aplikaci v telefonu ale nijak nemám možnost skenovat QR kód. Je klasickou čtečkou a to se dostanu zase jen na aplikace.
Mohu se z toho nějak vymotat nebo mám vše udělat znovu? Moc děkuji. Nerada bych si hodinky nějak úplně zablokovala. Což se teda teď vlastně stalo, protože ukazují pouze nefunkční QR kód a jinak nic. :weary:
 #532459  od martinh22
 před týdnem
vše odparovat, smazat z BT, dát hodinky do továrního nastavení. Vyhledat hodinky ne přes QR code, ale klasicky vyhledat pomocí přidat zařízení nezapomenout mít v mobilu BT
Konkrétně
1. moje zařízení + přidat
2. Hodinky
3. Ruční párování

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 1 uživatel :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 1 host (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat